Saturday, September 18, 2010

Benlöjor, skarpsill och siklöja till salu!

Säljer en del av mina beten för att få plats i frysen till lite annat än fiskar. Betesfiskarna är vakumpackade och preparerade efter konstens regler. Köldkedjan inte bruten, raka och fina beten, osv.
Jag använder själv beteskallar av fabrikaten Vuoksiraksi, Vk, Salsa, Anchovy Special, Krippled Anchovy.
Jag har fångat flera 10+ laxar med de här sorterna av betesfisk och beteskallar och delar med mig lite av det jag kan om ni köper lite fisk av mig.  Hör av er om ni är intresserade.
Mobilen: 0730-294 782
cykel_juha(at)hotmail.com

ps. I usually write here in english, but this is an add for selling off some of my baitfish to clear space in my freezer. I don't think anybody abroad is intrested in buying some fish of me, so i'm writing this add in swedish.
...or, I know that especially "Anchovy", skarpsill will improve after being refrozen and almost halfrotten it will sometimes do very well for trouts. So maybe i should put some bags in a package and send it abroad if someone is intrested;-)

Benlöjor






Siklöja









Skarpsill (anchovy)

No comments:

Post a Comment